Wiadomości Branżowe

Zdrowo z Auchan

Zdrowo z Auchan
W trosce o zdrowie dzieci i młodzieży, we wrześniu br.  Auchan Polska rozpoczyna  nową kampanię – Zdrowo z Auchan. Celem kampanii jest promowanie zdrowego żywienia wśród dzieci i młodzieży oraz zmiana ich nawyków żywieniowych, a tym samym przeciwdziałanie narastającemu problemowi nadwagi i otyłości, który jak pokazują badania, dotyka już co czwarte dziecko w Europie.Projekt wpisuje się w misję Auchan, jaką jest podnoszenia jakości życia klientów. Jest to również element strategii zrównoważonego rozwoju Auchan, która skupia się na dzieciach i młodzieży jako jednej z najwrażliwszych grup społecznych.  Swoją misję  Auchan realizuje nie tylko poprzez jakość, wybór i dostępność cenową oferty, ale także poprzez działania społeczne, podejmowane na rzecz otoczenia  w których firma istnieje oraz zaangażowania na rzecz najbardziej potrzebujących, realizowane przez Fundację Auchan oraz sklepy Auchan wraz z ich ekipami. Budując swoją ofertę Auchan analizuje kontekst społeczny, aktualne trendy żywieniowe i zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, dostrzega problemy społeczne. Auchan odpowiada
Teaser

W trosce o zdrowie dzieci i młodzieży, we wrześniu br.  Auchan Polska rozpoczyna  nową kampanię – Zdrowo z Auchan. Celem kampanii jest promowanie zdrowego żywienia wśród dzieci i młodzieży oraz zmiana ich nawyków żywieniowych, a tym samym przeciwdziałanie narastającemu problemowi nadwagi i otyłości, który jak pokazują badania, dotyka już co czwarte dziecko w Europie.

Projekt wpisuje się w misję Auchan, jaką jest podnoszenia jakości życia klientów. Jest to również element strategii zrównoważonego rozwoju Auchan, która skupia się na dzieciach i młodzieży jako jednej z najwrażliwszych grup społecznych.  Swoją misję  Auchan realizuje nie tylko poprzez jakość, wybór i dostępność cenową oferty, ale także poprzez działania społeczne, podejmowane na rzecz otoczenia  w których firma istnieje oraz zaangażowania na rzecz najbardziej potrzebujących, realizowane przez Fundację Auchan oraz sklepy Auchan wraz z ich ekipami. Budując swoją ofertę Auchan analizuje kontekst społeczny, aktualne trendy żywieniowe i zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, dostrzega problemy społeczne. Auchan odpowiada na nie wraz ze swoimi partnerami:  z Bankami Żywności walczy z problemem niedożywienia, z fundacją DKMS chce dać szansę na życie osobom dotkniętym białaczką, wspiera małych pacjentów Fundacji Dr Clown  i podopiecznych Wiosek Dziecięcych, realizuje szereg innych projektów.

Idea projektu ZDROWO Z AUCHAN promującego prawidłowe nawyki żywieniowe wśród dzieci i młodzieży wpisuje się w ten kontekst. Dzisiejsze zdrowsze dziecko to jutrzejszy zdrowszy dorosły. Prawidłowe nawyki żywieniowe wpojone dziś, stają się fundamentem zdrowej diety jutrzejszych dorosłych.

 „Zdrowo z Auchan to wiedza i zabawa. Naszym celem jest by nauka była przyjemna, bo wtedy stanie się skuteczna, a dzieci będą się uczyć chętnie” mówi Dorota Patejko – Dyrektor ds. Komunikacji Auchan. Z  myślą o najmłodszych zostały stworzone barwne pomoce dydaktyczne, które pomogą im w przyswojeniu wiedzy o prawidłowym żywieniu i zapamiętaniu rzeczy ważnych: Piramida Żywienia, gra – Zdrowe Zakupy, kolorowanki i konkurs: Jem Zdrowo, na zwycięzców którego czekają nagrody. Rodzice znajdą na stronach Auchan zbiór zasad żywieniowych oraz szereg przydatnych rad, które pomogą im zachęcić pociechy do zrównoważonej diety i zmienić nawyki żywieniowe całej rodziny.

A to już wiesz?  Poczta Polska: 100 tysięcy sprzedanych neoznaczków z platformy envelo.pl

Więcej informacji na stronie www.auchan.pl .

Źródło Auchan Polska Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy