Dziecko Wiadomości Branżowe

Porównywarka cen Nokaut.pl już w Wirtualnej Polsce

Zgodnie z zapowiedziami, 1 marca porównywarka cen Nokaut.pl znalazła stałe miejsce na stronie głównej Wirtualnej Polski. Realizacja tego projektu wieńczy pierwszy etap strategii Grupy Nokaut, zakładającej budowę przewag biznesowych w

Zgodnie z zapowiedziami, 1 marca porównywarka cen Nokaut.pl znalazła stałe miejsce na stronie głównej Wirtualnej Polski. Realizacja tego projektu wieńczy pierwszy etap strategii Grupy Nokaut, zakładającej budowę przewag biznesowych w segmencie porównywarek internetowych .

Grupa Nokaut, dwa dni po zakończonym sukcesem przydziale akcji w ofercie publicznej, przystępuje do realizacji swoich planów biznesowych, obejmujących m.in. przekształcenie porównywarki w platformę handlową “all-in-one”, umożliwiającą klientom bezpieczne, wygodne i szybkie dokonywanie zakupów w internecie. W pierwszej kolejności Grupa zamierza zwiększyć liczbę swoich użytkowników, w czym z pewnością pomoże obecność Nokautu na stronach Wirtualnej Polski - jednego z największych polskich portali internetowych.

Dzięki nawiązanej współpracy poszerzymy grono naszych użytkowników o  nawet  500 000 osób - mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela porównywarki. - To oczywiście świetna wiadomość dla sklepów internetowych korzystających z naszych usług, dla których te pół miliona osób to nowa, silna grupa potencjalnych klientów - dodaje Czernecki.

Według najnowszych wyników badania Megapanel/PBI Gemius, w grudniu 2012 roku porównywarka powiększyła grono swoich użytkowników o ponad 200 000 osób, przekraczając dzięki temu po raz pierwszy liczbę 3 milionów użytkowników w skali miesiąca .

Nokaut pojawił się na stronach Wirtualnej Polski w miejscu zajmowanym dotychczas przez Tanio.pl, porównywarkę cen, z której prowadzenia zrezygnował portal.

Wraz ze zmianą strategii w obszarze e-commerce, od 1 marca b.r. wycofujemy się z prowadzenia porównywarki cen i produktów tanio.pl – mówi Ewelina Binzer z Wirtualnej Polski, z-ca Dyrektora Pionu ds. Sprzedaży Produktów Płatnych, Akcji Specjalnych i e-Commerce. - Użytkownicy, szukający tej usługi w portalu WP.PL zostaną automatycznie przekierowani na stronę naszego partnera, nokaut.pl - dodaje Binzer.

Obecność porównywarki Nokaut w WP.PL to jeden z dwóch elementów współpracy serwisów. Począwszy od 1 marca Zespół Sprzedaży Rozwiązań E-commerce Wirtualnej Polski oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal portalu zajmują się wsparciem sprzedaży powierzchni reklamowej w porównywarce.

A to już wiesz?  TAURON wchodzi na rynek obrotu gazem

Jeszcze w marcu Grupa Nokaut planuje rozpoczęcie notowań na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Po upublicznieniu spółka będzie jedynym w Polsce operatorem internetowych porównywarek cen notowanym na GPW.

 

Grupa Nokaut – informacje dodatkowe:


Grupa Nokaut SA to czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen.


Grupa Nokaut działa w trzech segmentach e-commerce:


•    Porównywarka cen Nokaut.pl – kojarząca potencjalnych nabywców i sprzedawców on-line (a także: hotele.nokaut.pl, finanse.nokaut.pl, loty.nokaut.pl)


•    Zintegrowany pionowo kanał dystrybucji SklepyFirmowe.pl – rozwiązanie do prowadzenia sklepów internetowych, ułatwiające automatyczną integrację oferty produktowej z porównywarką Nokaut.pl


•    Sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni i pośredni)


Porównywarka cen Nokaut.pl ma ponad 3 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2011), 12 mln ofert i współpracuje z blisko 3.700 e-sklepami. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda złotych.
W styczniu 2012 roku Nokaut.pl zajął – w rankingu przygotowanym przez serwis Wirtualnemedia.pl – pierwsze miejsce wśród polskich porównywarek cen, nieznacznie wyprzedzając Ceneo.pl. Jednocześnie Grupa Nokaut zdobyła lepszą pozycję niż serwis Ceneo.pl w rankingu aplikacji AppStore (sklep z oprogramowaniem dla smartfonów iPhone).


Nokaut.pl był w listopadzie 2011 – zgodnie z badaniami Megapanel PBI/Gemius 2007-2011 – drugą co do wielkości porównywarką cen w Polsce. Odwiedziło ją wówczas ponad 2,8 miliona Internautów, co stanowi niemal 15% wszystkich użytkowników Internetu w kraju. Trzecim serwisem w rankingu porównywarek cen był serwis Skąpiec.pl.


W 2010 roku Grupa Nokaut - jako jedyna firma z Polski - została wyróżniona w międzynarodowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE w kategorii wschodzących gwiazd.


W skład Grupy Nokaut wchodzą:

 

  • Nokaut.pl – jedna z dwóch najpopularniejszych w Polsce porównywarek cen
  • Hotele.Nokaut.pl – porównywarka ofert noclegowych
  • Finanse.Nokaut.pl – porównywarka produktów finansowych
  •  Loty.Nokaut.pl – porównywarka połączeń lotniczych
  • SklepyFirmowe.pl – rozwiązanie do prowadzenia sklepów internetowych
  • PrettyDeal.pl – porównywarka ofert zakupów grupowych dla kobiet
  • Bazarek.pl – pasaż handlowy
  • TaniePorownanie.pl – porównywarka cen
A to już wiesz?  Modnie i w dużym rozmiarze

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy