Wiadomości Branżowe

Carrefour Polska prezentuje nową odsłonę handlowego serwisu carrefour.pl

Carrefour Polska prezentuje nową odsłonę handlowego serwisu carrefour.pl
Carrefour Polska uruchomił nową handlową stronę internetową dla swoich klientów. Serwis, został opracowany w oparciu o najnowocześniejsze metody i technologie tworzenia stron internetowych, aby użytkownikom zapewnić przejrzystość i łatwość w jego obsłudze.Carrefour Polska w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby swoich klientów, uruchomił całkowicie nową handlową stronę internetową. Użytkownicy odwiedzający stronę mogą spodziewać się przede wszystkim przyjaznego interfejsu i intuicyjnej obsługi nowego serwisu. Nowa odsłona carrefour.pl jest pierwszym etapem realizacji zmian na stronie internetowej. Pozostałe elementy serwisu będą sukcesywnie dopracowywane i wdrażane w dalszej części roku.Nowy serwis opracowano zgodnie z ideą smartshopingu, tak, aby klient bez najmniejszych przeszkód i bez zbędnego tracenia czasu mógł skorzystać z usług oferowanych przez Carrefour.Tworząc nową odsłonę carrefour.pl oddzielono część konsumencką od części
Teaser

Carrefour Polska uruchomił nową handlową stronę internetową dla swoich klientów. Serwis, został opracowany w oparciu o najnowocześniejsze metody i technologie tworzenia stron internetowych, aby użytkownikom zapewnić przejrzystość i łatwość w jego obsłudze.

Carrefour Polska w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby swoich klientów, uruchomił całkowicie nową handlową stronę internetową. Użytkownicy odwiedzający stronę mogą spodziewać się przede wszystkim przyjaznego interfejsu i intuicyjnej obsługi nowego serwisu. Nowa odsłona carrefour.pl jest pierwszym etapem realizacji zmian na stronie internetowej. Pozostałe elementy serwisu będą sukcesywnie dopracowywane i wdrażane w dalszej części roku.

Nowy serwis opracowano zgodnie z ideą smartshopingu, tak, aby klient bez najmniejszych przeszkód i bez zbędnego tracenia czasu mógł skorzystać z usług oferowanych przez Carrefour.

Tworząc nową odsłonę carrefour.pl oddzielono część konsumencką od części korporacyjnej, aby ułatwić użytkownikom odnalezienie interesujących ich treści. W części konsumenckiej zawarte zostały najważniejsze informacje dotyczące aktualnych ofert promocyjnych w sklepach Carrefour na terenie całej Polski czy produktów marki własnej Carrefour.

Wpisując na stronie internetowej swój kod pocztowy, użytkownicy strony carrefour.pl mogą szybko poznać adres najbliższego sklepu Carrefour wraz z obowiązującą w nim gazetką promocyjną. Nowa witryna oferuje także możliwość przygotowania listy zakupów online. Przeglądając stronę, klienci mogą wybierać interesujące ich produkty i wpisywać je na swoją własną elektroniczną listę zakupów.

Projekt nowej strony internetowej został również dostosowany do wielu formatów sklepów Carrefour. W serwisie znaleźć można promocje katalogowe każdego formatu sieci: od hipermarketów po sklepy franczyzowe Carrefour Express. Przeglądając nową stronę internetową klient może zadecydować, która z ofert sklepów Carrefour odpowiada mu najbardziej.

Nowością na stronie jest również zakładka "Produkty polecane”, w której klienci poszukujący okazji znajdą propozycje produktów rekomendowanych przez Carrefour. Oferta ta gromadzi artykuły w atrakcyjnych cenach, w większości nie znajdujące się w żadnej z gazetek promocyjnych. Dzięki temu, bez wychodzenia z domu użytkownik może zaplanować swoje zakupy wybierając produkty w najkorzystniejszych dla siebie cenach.

A to już wiesz?  Wiosenne odświeżenie serwisu Nokaut.pl

Po uruchomieniu strony dla naszych fanów na Facebooku, nowa odsłona serwisu carrefour.pl jest kolejnym krokiem w kierunku jeszcze lepszego kontaktu z naszymi klientami. Dzięki połączeniu innowacyjności i nowoczesności z przyjazną użytkownikowi obsługą, nasza strona jest dowodem na przywiązanie marki do kwestii usprawniania komunikacji z klientami - mówi Robert Noceń, Dyrektor Eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska.

Mając na uwadze dynamiczny rozwój rozwiązań mobilnych, nowa strona carrefour.pl dostępna jest również w wersji na telefony komórkowe i tablety, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do urządzenia, z którego jest przeglądana.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło Carrefour Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy