Warszawa, 27.08. 2018 r.Informacja prasowa Lekarz, pielęgniarka, ochroniarz, urzędnik – to tylko niektóre z zawodów, których pracownicy podczas wykonywania obowiązków służbowych są zobowiązani do noszenia identyfikatoró
Warszawa, 17 maja 2017 r.Informacja prasowaRyzyko warte oszacowaniaIdentyfikacja ryzyka, jakie niesie za sobą przetwarzanie danych osobowych przez firmę, nie jest prosta, składa się z kilku etapów. Przedsiębiorcy powinni jedn
Informacja prasowaWarszawa, 11 stycznia 2017 r.Okulary do zadań specjalnychWspółczesny rozwój technologii pozwala nam niemal z dnia na dzień rozwijać i personalizować sposoby korekcji wzroku. Poczucie, że jesteśmy skazani n
Miliardy dolarów strat oraz skradzionych kont – największe cyberataki i wycieki danych ostatnich latKraków, 13 lutego 2019 r. – Najwyższe straty spowodowane przez cyberatak wyniosły 10 mld dolarów. W największym ataku skier
Warszawa, 26 stycznia 2017 r.Informacja prasowaOchrona danych osobowych w 2016podsumowanie ODO 24W sobotę 28 stycznia przypada Dzień Ochrony Danych Osobowych. Miniony rok obfitował w ważne dla bezpieczeństwa informacji i ochro
Warszawa, 7 sierpnia 2017 r.Wiedza społeczeństwa o ochronie danych do poprawyPolacy są świadomi zagrażających im niebezpieczeństw związanych z wykorzystywaniem danych osobowych. Potrafią chronić dane gromadzone na komputera
Sektor finansowy na celowniku ransomware’uSektor usług finansowych jest uważnie monitorowany przez cyberprzestępców. Polują oni na informacje związane z dostępem do kart płatniczych, rachunków online czy bankomatów. Stale
Kto jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo firmowej chmury?Cyberatak na firmę prawie zawsze zaczyna się (a często też kończy…) dochodzeniem, kto zawinił powstałej sytuacji. Gdy ofiarą padną systemy w infrastrukturze chmurow
Autor: Tomasz Ochocki, kierownik zespołu merytorycznego ODO 24.ROK 2018 – JAKI BYŁ DLA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI?Rok 2018 obfitował w wydarzenia o donośnym znaczeniu dla bezpieczeństwa informacji, będąc kolejnym z kolei rok
5 cyberzagrożeń związanych z mediami społecznościowymi i 7 sposobów, jak się przed nimi bronićMedia społecznościowe dają firmom wiele możliwości promowania i rozwijania marki, a także zapewniają im wysoki poziom rozpozn