Agencja eFRESH jest autorem nowego sklepu internetowego FeuVert – jednej z największych sieci serwisów samochodowych w Polsce.
Na zlecenie klienta wykonano projekt architektury informacji wraz z layoutem, a także wdrożono stronę w oparciu o autorski system CMS HYDRAportal. Agencja zajmowała się także przeprowadzaniem kampanii internetowych.
„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z zespołem eFRESH. Sklep internetowy był dla nas projektem nowatorskim, udało się go wdrożyć bezproblemowo, w założonym terminie.” – komentuje Dorota Gurbała, Kierownik ds Reklamy i Marketingu, FeuVert.
„Stworzenie nowego sklepu internetowego pozwoliło klientowi na zaprezentowanie bogatej oferty produktowej, dostępnej dotychczas wyłącznie off-line. Platforma posiada liczne funkcjonalności ułatwiające użytkownikowi pracę z serwisem. Przekłada się to na znaczne zwiększenie ilości klientów powracających na stronę FeuVert” – komentuje Artur Wolniewicz, Account Manager, eFresh.
Współpraca eFresh i FeuVert trwa od 2005 roku. Agencja zajmowała się wcześniej odświeżaniem wizerunku klienta. Zrealizowała m.in. serwis korporacyjny oraz testy web usability.
eFRESH to agencja marketingu interaktywnego specjalizująca się od 2002 roku w tworzeniu kompleksowych strategii obecności marek w Internecie. Najważniejsi Klienci eFRESH to m.in.: Nestle Fitness, Amica, Kross, Grupa Kapitałowa PBG, Komputronik oraz Travel Planet. Serwisy internetowe eFRESH tworzone dla spółek giełdowych zostały trzykrotnie wyróżnione w konkursie „Złota Strona Emitenta”, w tym dwukrotnie za zajęcie I miejsca dla strony www.pbg-sa.pl w kategorii „Spółki WIG20”.