Dziecko Wiadomości Branżowe

Manubia dostanie 600.000 zł od funduszu hardGAMMA Ventures

Firma Manubia, która wdrożyła narzędzie do analizowania sprzedaży w sieci i optymalizacji oferty sprzedażowej Manubia Monitor, zostanie zasilona przez fundusz hardGAMMA Ventures kwotą 600 000 zł. Manubia Monitor to narzędzie dla

Firma Manubia, która wdrożyła narzędzie do analizowania sprzedaży w sieci i optymalizacji oferty sprzedażowej Manubia Monitor, zostanie zasilona przez fundusz hardGAMMA Ventures kwotą 600 000 zł.

Manubia Monitor to narzędzie dla e-sprzedawców którzy chcą inteligentnie poszerzać swoją ofertę. Dzięki analizie danych z Allegro.pl, Świstak.pl czy serwisów Grupy eBay, Manubia pozwala wychwytywać trendy sprzedaży kategorii i produktów. Projekt wystartował w listopadzie 2010 roku i przez blisko dwa lata pomógł już setkom e-sprzedawców.

Konrad Latkowski, Manubia.pl: „Manubia doskonale nadaje się do weryfikowania planów biznesowych, pozwala ocenić,  czy dany produkt w ogóle ma szansę na sprzedaż. Jest to bezcenne narzędzie dla każdego sprzedawcy, który nie lubi ryzykować i testować wszystkiego osobiście”.

 Środki pozyskane  od funduszu hardGAMMA zostaną przeznaczone na:

 - inkubację dwóch nowych projektów, opartych na danych z systemu Manubia,

 - rozwój Manubia Global (pozwala oszacować potencjał handlu zagranicznego w danej   kategorii), której podstawą rozwoju są kontakty z zagranicznymi dostawcami danych,

- stały rozwój Manubia.pl; jednym z ważniejszych wydarzeń będzie poszerzenie bazy o dane archiwalne  od  1 stycznia 2010 roku, co pozwoli rozpocząć pracę nad usługą „Manubia Trends”, żeby  przewidywać, co będzie się działo  na rynku.

Konrad Latkowski, Manubia.pl: „Przy rozwoju Manubia.pl bardzo długo wstrzymywaliśmy się  z poszukiwaniem  inwestora.  Żeby jednak rozwijać się szybciej od rynku i dostarczać usługi które są potrzebne już teraz, potrzebowaliśmy dodatkowych zasobów. Decydując się na fundusz hardGAMMA braliśmy pod uwagę przede wszystkim zaufanie, jakie przedstawiciele funduszu pokładali w nasz projekt oraz ich międzynarodowe kontakty, które pozwolą nam na szybsze skalowanie za granicą”.

Krzysztof Kowalczyk, partner zarządzający funduszu hardGAMMA Ventures: „Manubia to lider analityki e-commerce w Polsce, mający w swoich zasobach unikatowe dane historyczne. Handel elektroniczny będzie jednym z najbardziej dynamicznie rosnących segmentów biznesu internetowego w najbliższych latach, dlatego cieszymy się, że zespół Manubia uznał nas za najlepszego partnera do  wspólnego rozwoju biznesowego.  Jesteśmy przekonani, że nasza inwestycja i wsparcie pozwoli Manubii zrealizować plany rozszerzenia działalności na poziomie międzynarodowym”.

Informacje o rozwoju Manubia oraz ManubiaGlobal można śledzić na bieżąco na blog.manubia.pl

A to już wiesz?  Instytut GfK Polonia rozwija Panel Gospodarstw Domowych

 

Fundusz hardGAMMA Ventures jest funduszem typu zalążkowego (seed capital oraz venture capital), inwestującym w innowacyjne projekty z branży IT / TMT oraz projekty z szeroko rozumianego sektora biotechnologii i technologii fizykochemicznych. Oferuje również wsparcie biznesowe i doświadczenie niezbędne do rozwoju projektów na skalę międzynarodową. W ramach funduszu hardGAMMA Ventures funkcjonuje także akcelerator startupów GammaRebels.

hardGAMMA Ventures współpracuje z najbardziej znaczącymi konkursami i inkubatorami startupów w Europie i Stanach Zjednoczonych, między innymi: TechStars, Seedcamp, Springboard, HackFwd, StartupBootcamp, IPO48.

www.hardgamma.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy