Wiadomości Branżowe

Internetowe Gazele: rozwijaj się lub zgiń

Katowice i Kraków to kolejne miasta w których nagrody za dynamiczny rozwój odebrali przedstawiciele firm z branży e-commerce. E - Gazele to ranking małych i średnich firm sprzedających w internecie, który przygotowała redakcja „Pulsu Biznesu” na podstawie danych opracowanych przez firmę ARC Rynek i Opinia.W rankingu znalazło się blisko 300 firm z ponad 13 tys. zajmujących się

Katowice i Kraków to kolejne miasta w których nagrody za dynamiczny rozwój odebrali przedstawiciele firm z branży e-commerce. E - Gazele to ranking małych i średnich firm sprzedających w internecie, który przygotowała redakcja „Pulsu Biznesu” na podstawie danych opracowanych przez firmę ARC Rynek i Opinia.

W rankingu znalazło się blisko 300 firm z ponad 13 tys. zajmujących się e-handlem. Główne kryteria jakie brane były pod uwagę to przyrost przychodów w 2013 r. w porównaniu z 2012 rokiem i osiągane zyski.

W Katowicach i Krakowie spotkali się przedsiębiorcy z woj. opolskiego, dolnośląskiego, śląskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego i małopolskiego. Wśród nich byli np. sprzedawcy artykułów dla dzieci (www.lulajbaby.com), sklep on-line z rowerami i akcesoriami (www.bikestacja.pl ) czy sklep internetowy zajmujący się sprzedażą produktów dietetycznych, zdrowej żywności oraz suplementów diety (www.krukam.pl)

Nowy sklep www to dobry pomysł na rozwój e-biznesu

O swoim biznesie opowiadali podczas paneli dyskusyjnych towarzyszących uroczystościom wręczania statuetek. Firmy mocno stawiają na aktywną komunikację z klientami nie tylko poprzez polepszanie serwisu konsumenckiego, ale np. tworząc nowe sklepy z inną ofertą i kierując na nie ruch z głównego, dotychczasowego sklepu. Wszyscy uczestnicy e-Gazel podkreślali znaną biznesowi prawdę: kto się nie rozwija, ten ginie. W kontekście e-commerce ten wniosek jest wyjątkowo trafny, bo e-commerce to obecnie najdynamiczniejsza branża na polskim rynku, notująca dwucyfrowe wzrosty rok do roku.

Korzystają na tym wszyscy uczestnicy rynku. Zarówno firmy obsługujące płatności, banki jak i operatorzy logistyczni. Wśród nich jest Poczta Polska. – E-commerce dla Poczty to ogromna szansa, którą wykorzystujemy do zmiany naszej oferty. Budujemy pozycję firmy, która kompleksowo obsługuje rynek e-handlu. Oprócz logistyki stawiamy na bezpieczeństwo obrotu paczkowego, bo to dzisiaj jeden z najbardziej istotnych aspektów dla firm e-commercowych. Widać to dobrze na naszym portalu ecommerce.poczta-polska.pl gdzie pokazujemy ofertę parasolową Grupy Poczta Polska – mówił Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej podczas gali w Katowicach.

A to już wiesz?  Prosty sposób na kompleksowe aranżacje

Po pierwsze logistyka

To co dzisiaj buduje obraz rynku to oprócz efektywnej sprzedaży 24 godziny na dobę jest zapewnienie odpowiedniego serwisu logitystycznego. – Poczta Polska wspiera szybko rozwijający się i bardzo dynamiczny e-biznes oferując cały szereg nowoczesnych usług dla klienta końcowego – mówił Ireneusz Piecuch, wiceprezes Poczty Polskiej w panelu e-Gazel w Krakowie. – Polscy e-przedsiębiorcy, wybierając doświadczonego i zaufanego partnera, jakim jest Poczta, mogą skupić się na tym, co dla nich najważniejsze - kreowaniu oferty, doborze produktu, sprzedaży oraz rozwoju biznesu i ekspansji międzynarodowej. Skuteczną logistykę przesyłek krajowych i zagranicznych, usługi finansowo-ubezpieczeniowe, w tym szybkie płatności czy e-zwroty zapewniamy my – dodał Ireneusz Piecuch.

Ranking e-Gazel Biznesu został przygotowany przy udziale Poczty Polskiej, Banku Pocztowego i MasterCard przez Puls Biznesu oraz ARC Rynek i Opinia.

Lista laureatów: http://egazele.pb.pl/


dostarczył infoWire.pl
Źródło Poczta Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy